MyBRD Mobile

Disponibilitate

oriunde şi oricând, de pe orice tip de telefon mobil sau tabletă 

Economie

reduceri la comisioane pentru operaţiunile realizate prin MyBRD Mobile

Ergonomie

prin interfaţa usor de utilizat şi designul prietenos şi intuitiv

Prelucrarea ordinelor de plata

în timp real, inclusiv în weekend şi zilele nelucrătoare

Ce oferă?

Serviciul MyBRD Mobile îţi asigură acces în timp real şi în deplină siguranţă la conturile deschise la BRD, oferindu-ţi toate funcţionalităţile de care ai nevoie, atât tranzacţionale, cât şi consultative. În plus, ai mobilitate şi siguranţă maximă prin cele mai performante sisteme de securitate.

MyBRD Mobile, o aplicaţie intuitivă, pe care o vei utiliza fără probleme chiar dacă nu ai mai folosit un serviciu de mobile banking!

Funcţionalităţi disponibile clienţilor BRD:

- Informaţii despre conturile deţinute la BRD - Fie că vrei sa vezi cele mai noi date despre conturile curente şi de economii, depozitele sau creditele tale, MyBRD Mobile îţi arată imediat soldul, istoricul şi statusul tranzacţiilor
- Efectuezi transferuri între conturile proprii chiar dacă sunt în monede diferite sau către beneficiari naţionali
- Defineşti beneficiarii pe care îi vei putea apoi selecta în timpul unui transfer
- Plăteşti facturi

Dacă nu eşti înca client BRD, cu MyBRD Mobile poţi vedea cursul valutar, dobânzile de referinţă, harta agenţiilor şi ATM-urilor BRD, ofertă de produse şi servicii a băncii.

Siguranță

- Aplicaţia pentru telefoane smartphone şi tablete utilizează un Digipass mobil ce oferă acelaşi grad de securitate ca un dispozitiv Digipass hardware. Generezi parole cu uşurinţă şi semnezi tranzacţii direct în aplicaţia de mobile banking.
- Aplicaţia pentru browser mobil presupune un sistem de securitate bazat pe o parolă unică în cazul anumitor funcţionalităţi (plăţi către beneficiari naţionali definiţi anterior)
- Pentru mai multă siguranţă, dacă accesezi serviciul prin USSD, acesta va fi conectat cu numărul tău de telefon. Odată activat, serviciul nu poate fi accesat de pe alt număr de telefon.

Cum accesezi?

Serviciul este disponibil 24h/24 , 7 zile din 7, şi poate fi accesat prin 3 modalităţi distincte, în funcţie de preferinţele tale sau de tipul de telefon mobil/ tabletă utilizat:

- Telefoane de tip smartphone sau tabletă - aplicaţie nativă pentru cele mai utilizate platforme mobile (iOS, Android, Windows Phone)
- Telefoane cu Mobile browser incorporate - aplicaţie optimizată web disponibilă la adresa www.mybrdmobile.ro
- Orice tip de telefon -
Apelarea numărului scurt *117# (Sesiune USSD)

Utilizarea acestui serviciu nu este condiţionată de operatorul de telefonie mobilă sau de tipul cartelei SIM (abonament sau prepaid), cu excepţia sesiunii USSD care nu este momentan disponibilă în reţeaua Vodafone.