Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD.
Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant.
Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »25 Jun 2013
- Peste 2.800 de elevi participanti la proiectul Educatia iti da valoare! au beneficiat de oportunitatea de a se intâlni cu un consultant voluntar BRD la clasa, care i-a pregatit pentru a face fata provocarilor vietii reale legate de educatie si cariera
- Proiectul a urmarit in mod deosebit sa identifice cazurile de elevi cu risc de abandon scolar si sa contribuie la demonstrarea valorii economice a educatiei, pe termen lung
- Organizatorii au realizat de asemenea un studiu in rândul elevilor de gimnaziu si liceu, care arata ca acestia au incredere in valoarea educatiei, desi nu constientizeaza inca ce ar trebui sa faca pentru a obtine „jobul dorit”
Junior Achievement România, in parteneriat cu BRD Group Société Générale, a implementat in anul scolar 2012-2013 proiectul Educatia iti da valoare!, prin care peste 2.800 de elevi din toata tara au aflat ce inseamna o meserie “bine facuta” ca atitudine in viata profesionala.
Proiectul se deruleaza in cadrul programului de responsabilitate sociala al BRD – Schimba un destin. Da valoare unei vieti – si contribuie la prevenirea abandonului scolar la nivel national si la dezvoltarea competentelor profesionale ale elevilor prin intermediul modulul educational Economia si succesul. Prin sustinerea BRD elevii si cadrele didactice au beneficiat de acces gratuit la pachetul de manuale, materiale auxiliare si suport pentru implementarea programului (training, pre-/post-teste, certificate) aferente acestui modul.
Nevoia unei initiative de prevenire a abandonului scolar, adaptata pentru nevoile elevilor, s-a conturat in contextul raportului Comisiei Europene (Eurostat), care plaseaza România in rândul tarilor cu cele mai mari rate ale abandonului scolar din ultimii trei ani (18,4% - 2010, respectiv 17,4 % in 2012).
„Programul Educatia are valoare a realizat un lucru extrem de important: a adus impreuna elevii care au nevoie sa inteleaga ce se intampla dincolo de scoala si pe salariatii care au dorinta, cunostintele si experienta capabile sa ofere copiilor raspunsuri la framantarile si nesiguranta in privinta viitorului lor. Ne-am bucurat ca salariatii au raspuns in numar atat de mare la aceasta invitatie de a deveni profesori pentru cateva ore si a preda o lectie foarte importanta despre alegerile pe care le facem in viata, despre munca, profesionalism si despre cum aceste lucruri ne influenteaza viitorul.
Credem cu toata forta ca investitia in educatie este cea mai buna cale pentru a creste calitatea vietii si a diminua saracia. Le multumim celor de la Junior Achievement, pe de-o parte, pentru aceasta experienta minunata, si voluntarilor BRD, pe de alta parte, pentru implicare si daruire si pentru ca au demonstrat inca o data ca suntem o echipa valoroasa”, a spus Flavia POPA, Secretarul General al BRD.
In lunile martie-mai 2013, peste 128 de consultanti BRD au contribuit si sustinut initiativa de educare activa a elevilor din 93 de institutii de invatamânt. Intâlnirea elevilor cu voluntari din banca a creat pentru elevi un spatiu de invatare diferit fata de orele clasice. Participantii din 43 de localitati au avut ocazia de a intelege si calcula economic in ce fel conteaza, pentru viitorul si bunastarea lor, fiecare an suplimentar de scoala la care decid sa nu renunte, o activitate care a urmarit in mod deosebit sa previna situatiile de abandon scolar identificate in etape de inscriere a claselor in program.
De asemenea, experienta voluntariatului la clasa a fost una deosebita si pentru voluntarii participanti la proiect:
„Daca din postura elevului din banca mi se parea greu la anumite ore, acum in calitate de profesor, cu ocazia «orei de dirigentie», mi s-a parut cel putin la fel de greu, dar totodata extrem de motivant. Clasa la care am avut placerea sa sustin aceasta ora mi s-a parut foarte interesata de ceea ce inseamna meseria de bancher, dar si cât de mult a contat educatia pentru a ajunge sa lucrez aici. Sper ca mesajele transmise de mine sa ii ajute intr-o mica (sau mare) masura in alegerea drumului pe care il vor urma in viitorul apropiat. Cine stie, poate vreunul dintre ei va ajunge un mare bancher in viitor. Indiferent de persoanele mediatizate in jurul nostru, elevii trebuie sa fie constienti de faptul ca educatia este extrem de importanta in dezvoltarea lor profesionala, dar si cea personala. Un demers foarte bun facut de catre Junior Achievement, care, cu siguranta ar trebui replicat.” – Radu Lascu, Director Adjunct, Corporate & Investment Banking
Organizatorii au realizat de asemenea un studiu in rândul tinerilor participanti, la care au participat 4721 de elevi (13 – 16 ani) din 158 de localitati.
O concluzie surprinzatoare este numarul mare de tineri care considera ca scoala ii ajuta sa inteleaga in ce mod educatia este utila in cariera, desi lispsa de concordanta intre educatia formala si piata muncii este o tema de actualitate in opinia publica. In acelasi timp insa, tinerii au pareri impartite fata de ce inseamna o educatie de calitate si care sunt factorii care contribuie la obtinerea unui loc de munca, o tendinta pe care activitatile derulate la clasa in cadrul programului o remediaza semnificativ, dupa cum arata raspunsurile a 2773 de elevi care au parcurs chestionarul suplimentar, de evaluare a programului. Mai multe informatii sunt disponibile pe siteul organizatiei, la www.jaromania.org
Persoana de contact
Junior Achievement România
Lucian Gramescu, Manager Operatiuni
0726 734 271
Despre Junior Achievement România
Junior Achievement România, organizatie non-profit, a fost fondata in anul 1993 si este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA si Junior Achievement - Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare si cea mai dinamica organizatie internationala de educatie economica si antreprenoriala. In România, programele JA de tip "learning by doing" se desfasoara local in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, institutiile de invatamânt si sunt sustinute financiar si cu consultanta de catre comunitatea de afaceri.
Informatii suplimentare sunt disponibile la: www.jaromania.org
Despre BRD Group Société Générale
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din România dupa totalul activelor. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati si 32 milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie: Retail banking in Franta; Retail banking international; Corporate & Investment Banking.
Articole asemănătoare
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A.
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A....
REZULTATELE GRUPULUI BRD LA FINALUL PRIMELOR 9 LUNI ALE ANULUI 2024
ACTIVITATE COMERCIALĂ DINAMICĂ, CONTRIBUȚIE CU IMPACT PENTRU ECONOMIE Comunicat de presă B...
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta