Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

Campania publicitara BRD Western Union a castigat un Bronze Effie

03 Jun 2015

Campania BRD Western Union, realizata de Leo Burnett si mediatizata de Zenith Media, a castigat un Bronze Effie in cadrul celei de-a douasprezecea editii a Romanian Effie Awards, care a avut loc marti, 2 iunie, la Atheneul Roman.


Lansat in 2013, serviciul Western Union la ATM le permite clientilor sa primeasca banii trimisi prin Western Union direct la unul din cele 1.500 de bancomate din reteaua BRD. Banii primiti sunt astfel creditati direct in contul BRD cu card atasat al destinatarului.

 

Despre BRD Groupe Société Générale
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din România dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata româneasca a creditelor sindicalizate. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 860 de unitati. Cu peste 2,2 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 25 000 POS-uri si 1.500 ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata româneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de peste 960 milioane de Euro în 2014, BRD este liderul pietei de factoring din România. Activele totale ale bancii erau, la sfârsitul anului 2014, de 45,18 miliarde RON.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajati în 76 de tari si 32 de milioane de clienti în întreaga lume, în trei activitati-cheie:

-    Retail banking în Franta
-    Retail banking international, servicii financiare si asigurari
-    Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori

www.brd.rofacebook;

Articole asemănătoare