Actualizează-ți de acasă datele cu caracter personal în doar câteva minute.

Formular de căutare

Responsabili împreună

Credite Persoane fizice

Începând cu 16 iunie 2020 și până pe 30 septembrie 2020, poți solicita amânarea la plată a ratelor creditelor cu garanții imobiliare și creditelor de consum, cu excepția liniilor de credit (descoperit autorizat de cont sau carduri de credit).

Această soluție presupune suspendarea obligației de plată a capitalului, dobânzilor și comisioanelor, dacă este cazul, conform dispozițiilor contractuale, pe o perioadă de 3 luni și prelungirea duratei creditului cu durata amânării. Excepție face creditul « Prima Casă », pentru care noua durată a creditului nu poate depăși durata maximă posibilă de 360 de luni.

Dobânda și comisioanele se calculează conform dispozițiilor contractului de credit și se vor achita eșalonat, pe toată durata creditului, fără aplicarea de costuri la acestea. În cazul creditelor Prima Casă, comisionul anual de gestiune datorat FNGCIMM, scadent în perioada amânării, va fi perceput la prima dată scadentă după perioada de amânare și ulterior, la intervale anuale. Vei achita pe durata amânării primele de asigurare de viață, respectiv de imobil, după caz, dacă asigurările au fost intermediate de BRD.

Pentru punerea în aplicare a acestei soluții, este necesar ca toate părțile contractului de credit (împrumutat, co-împrumutat, garanți) sa semneze un act adițional la contractul de credit. De asemenea, este important de reținut faptul că, în eventualitatea existenței de sume restante, acestea nu fac obiectul suspendării și va fi necesar să le achiți cât mai curând, pentru evitarea acumulării de dobânzi penalizatoare conform contractului de credit.

Pentru a putea solicita amânarea la plată este necesar să îndeplinești următoarele condiții:

  • veniturile tale sau ale familiei tale au fost afectate direct sau indirect de pandemia COVID-19, conform declarației tale pe proprie raspundere;
  • nu înregistrezi întarzieri la plata mai mari de 30 de zile la data cererii de amânare;
  • solicitarea amânării la plată trebuie depusă, cel târziu, până la data de 30 septembrie 2020, iar perioada de amânare la plată nu poate să depășească 31 decembrie 2020;
  • nu ai beneficiat / nu beneficiezi de o altă soluție de amânare la plată în contextul pandemiei COVID-19 a creditului acordat de BRD (oferită de BRD sau acordată în conformitate cu dispozițiile OUG 37/2020);
  • în condițiile acordării soluției de amânare la plată a ratelor și extinderii termenului de rambursare cu numărul de luni de amânare, durata creditului rezultata în urma amânării, în cazul creditelor Prima Casă, nu depașește 360 de luni (altfel spus, durata initiala a creditului tau Prima Casa a fost de maxim 357 de luni);

Te rugăm să ții cont că în perioada de amânare la plată se vor calcula dobândă si comisioane, conform dispozitiilor contractului incheiat cu Banca, iar acestea vor fi percepute după perioada de amânare la plată prin impartire pe perioada ramasa de creditare, conform cu exemplele de mai jos.  

Prin urmare, după încheierea perioadei de amânare la plată, rata lunară va crește față de situația prezentă. De asemenea, perioada de creditare se va extinde cu perioada de amânare la plată.

Poți completa formularul AICIDupă completarea lui te rugăm să ai rabdare să fii contactat de un reprezentat BRD pentru a stabili data semnării actului adițional.

Pentru informații despre statusul cererii tale de amânare îți punem la dispoziție un număr dedicat subiectului amânărilor de plată: 021 302 6118. Numărul este disponibil de luni până vineri între orele 09:00 și 17:00 pentru toți clienții persoane fizice.

 

IMM Invest

Restartăm împreună, cu finanțările garantate de stat din cadrul programului IMM Invest.

IMM Invest este un program guvernamental, administrat de FNGCIMM, care ajută IMM-urile din România să asigure capital de lucru și de investiții în contextual actual. BRD este bancă parteneră în program iar tu ne poți alege ca bancă parteneră în demersurile tale.

Află mai multe detalii avantajele programului, criteriile de eligibilitate și pașii pe care poți să îî faci ca să intri în program AICI

 

Micro-companii, PFA și PL

I. Amânarea la plată (perioadă de grație) în condiții oferite de BRD

Oferim posibilitatea clienților micro-companii (companii cu cifra de afaceri sub 1 milion Euro) cât și Persoanelor Fizice Autorizate si Profesiilor Liberale, care sunt afectați temporar de efectele pandemiei Covid-19, de a solicita acordarea unei perioade de grație de 3 (trei) luni pentru plata ratelor de principal și pentru plata dobânzii, prevăzute în Contractul de Credit („Perioada de Grație”), perioada de creditare urmând a fi prelungită cu Perioada de Grație, precum și scutirea de la plata comisioanelor lunare prevăzute în Contractul de Credit pe Perioada de Grație. Dobânda datorată corespunzatoare sumelor scadente, a caror plată este amânată, se va plăti eșalonat pe durata rămasă de până la noua maturitate, ulterior Peroadei de Grație.

Modificarea clauzelor contractuale ca efect al aprobării solicitării Clientului se realizează prin încheierea de acte adiționale de către părți.

Condițiile de eligibilitate pentru accesul la amânarea la plată în condițiile oferite de BRD:

  • creditul pentru care ai solicitat suspendarea la plată a ratelor scadente (capital, dobânzi, comisioane) a fost acordat și nu a fost declarată scadența anticipată până la dată prezentei solicitării (este inclusă data în care s-a făcut cererea);
  • data scadenței finale a obligațiilor de rambursare a creditului este ulterioară datei cererii (este inclusă data în care s-a făcut cererea).

Dacă ești interesat de această variantă, completează formularul dedicat AICI

II. Aplică online pentru serviciile și produsele Small Business

Dacă ești reprezentantul unei societăți cu cifra de afaceri sub 1milion de euro sau dacă te încadrezi în categoriile Persoană Fizică Autorizată (PFA) sau Profesie Liberală (PL), indiferent dacă ești clientul nostru sau dorești să devii clientul nostru, acum poți completa un formular online ca să ceri deschiderea unui pachet nou de cont curent sau activarea serviciilor de online banking.

Aderările la serviciile sau produsele care te interesează vor avea loc la în agenția aleasă de tine.

Completează formularul dedicat AICI  și noi te contactam.

Vrei să vezi ce tip de pachet de cont curent care ți se potrivește? Ți le punem pe toate la dispoziție aici:

Corporate

Conferințele BRD #RestartamImpreuna

Viitorul este al celor care caută soluţii azi, nu mâine. Şi în acest sens, începând cu luna mai am lansat seria de conferinţe regionale, dedicate IMM-urilor pentru a găsi împreuna soluţii fezabile pentru viitor.

Printre preocupările antreprenorilor în această perioadă se găsesc accesul la lichididăţi, riscul de neplată sau termenele depăşite ale facturilor. Dacă vă regăsiţi printre companiile care au exprimate contractele în moneda străină, sau sunteţi un importator/exportator cu plăţi şi încasări la un anumit termen, probabil că sunteţi în căutarea de soluţii de a vă asigura marja comercială faţă de volatilitatea cursului de schimb.

Pe lângă analizele şi soluţiile pe care specialiştii noştri le propun, ne dorim să avem un dialog cu antreprenorii, pentru a întelege cum îi putem mai bine sprijini pe cei pe umerii cărora se află   misiunea poate cea mai grea de pana acum: Repornirea economiei.

În Conferințele BRD Restartăm Împreună dedicate IMM-urilor, abordăm toate aceste aspecte fără a neglija însă şi impactul macroeconimic, riscurile şi oportunităţile pe care această pandemie le-a generat.

Speakeri:

Felix Daniliuc – Director pentru IMM în cadrul BRD

Marius Purcarea – CEO BRD Asset Management

Marius Stoica –Director executiv Pieţe Financiare

Ana Havriciuc – Director comercial Pieţe Financiare

Anca Dogaru – Director Factoring, Trade Services şi Bănci Corespondente

Urmăriți-ne pe  și pe 

#RestartămImpreună

#BRDpentruIMM

Digitalizarea serviciilor bancare BRD

În această perioadă dificilă începută cu starea de urgenţă şi continuată cu starea de alertă cauzată de pandemia COVID 19, s-au intensificat cerintele companiilor de digitalizare cat mai mult a serviciilor bancare contractate.

Urmând trendul pieţei BRD pune la dispoziţia clienţilor săi o serie de servicii şi aplicaţii digitale care permit gestionarea în timp real a activităţii lor bancare.

Ia legătura chiar acum cu consilierul de clientelă dedicat pentru a semna contractul de aderare. Fii printre clienţii digitali ai băncii.
 

BRD@ffice (site-ul BRD@ffice, BRD@ffice Mobile şi M-token)

Serviciu online destinat clienţilor persoane juridice/persoane fizice autorizate pentru gestionarea tranzacţiilor curente efectuate prin BRD.

Beneficii la doar un click distanta:

1) Tratarea în timp real a operaţiunilor iniţiate prin intermediul acestui canal cu actualizare în timp real al soldurilor conturilor;

2) Tratarea ordinelor de plată intrabancare şi a schimburilor valutare inclusiv în zilele nebancare (ex: week-end;

3) Securitate sporită şi mobilitate în transmiterea ordinelor prin autentificare cu M-Token ce este integrat cu BRD@ffice Mobile;

4) Creditarea conturilor băncilor beneficiare în aceeaşi zi, în cazul plaţilor: naţionale în RON, plăţilor SEPA şi a celor urgenţe pentru principalele valute, în conformitate cu orele limită publicate pe site-ul BRD@ffice;

5) Economie de timp prin gestionarea mesajelor de informare cu privire la modificările esenţiale ale produselor şi serviciilor BRD;

6) Acces rapid, direct din aplicaţie, la serviciul allNet.
 

Detalii tehnice si cost

1) Accesare direct din browser-ul calculatorului personal/telefonul mobil: www.brdoffice.ro

2) BRD@Mobile si M-Token, se pot descarca din magazinele dedicate Android / iOS;

3) BRD@Mobile este destinat exclusiv clienţilor BRD@ffice şi este gratuit;

4) Comision de administrare lunar în cazul BRD@ffice.
 

Myfactoring BRD

O aplicaţie online pentru o gestiune facilă a produselor de FACTORING şi o cooperare interactivă cu banca.

Beneficii:

1) Economie de timp pentru angajaţii care monitorizează contractele bancare prin accesul facil la informaţiile complete şi actualizate permanent despre derularea contractului de factoring (limite alocate, finanţări, încasări, status facturi cesionate);

2) Posibilitatea generării direct din aplicaţie a rapoartelor şi statisticilor dorite, export simplu şi rapid al acestora pentru analiza locală;

3) Optimizarea fluxului de finanţare prin folosirea opţiunii de încărcare automată a borderourilor de facturi cesionate;

4) Uşor şi simplu de folosit; nu necesită instalare pe device-ul clientului şi nici licenţe suplimentare.

Detalii tehnice şi cost:

- Accesare rapidă direct din browser-ul calculatorului personal utilizând credentialele furnizate de bancă : https://myfactoring.brd.ro

- GRATUIT până la finalul anului 2020
 

allNET şi FINTRA

Serviciu online de gestionare facilă a produselor BRD TRADE FINANCE cu acces direct la experţii Trade Finance.

Beneficii:

1) Simplu şi rapid intrucât instrucţiunile se transmit direc către bancă, se urmaresc în timp real prin transmiterea pe e-mail personal a notificărilor, cu posibilitatea de a consulta istoricul tranzacţiilor;

2) Economie de timp şi reducere birocraţie prin transmiterea instructiunilor online, fără deplasări la bancă şi fără intermediari. Clientul comunică direct cu experţii Trade Finance şi informaţiile sunt actualizare în timp real;

3) Reducerea numarului de rapoarte de întocmit prin generarea acestora direct din aplicaţie şi integrarea lor în sistemele contabile;

4) Compatibil şi cu emiterea şi urmărirea acreditivului FINTRA® fără deplasări la bancă şi cu consultare în timp real al expertilor noştri Trade Finance.
 

Detalii tehnice şi cost:

- Accesare rapidă direct din browser-ul calculatorului personal sau direct din BRD@ffice utilizand credentialele furnizate de banca;

- GRATUIT

 

Siguranța ta online este prioritară pentru noi

În această perioadă dificilă, s-au intensificat tentativele de fraudă online de tip phishing și fraudă electronică. Acestea reprezintă încercări de fraudare a informațiilor bancare/personale și sunt realizate prin trimiterea unor mesaje online sau tip SMS, care par a fi trimise din partea unei instituții bancare și se solicită accesarea unui atașament sau link. În cazul în care dai curs unui astfel de mesaj, informațiile tale bancare precum număr card/parolă/CVV, etc. vor fi stocate. De aceea, în cazul în care primeșți un astfel de mesaj trebuie să îl ștergi, banca nu va trimite niciodată pe SMS sau e-mail mesaje de verificare, de alertare ce conțin formulare sau direcționări către alte site-uri unde îți sunt solicitate alte date personale.

Pentru siguranța ta online, îți prezentăm o serie de recomandări ce sperăm să îți fie utile:

  • Nu răspunde/deschide mesaje e-mail sau SMS nesolicitate sau trimise de persoane necunoscute, care par să fie trimise de banca sau de alte instituții financiare unde ai înregistrat cardul (ex. PayPal, fintechs );
  • Nu descărca fișiere atașate primite în mesaje e-mail nesolicitate sau trimise de persoane necunoscute, în special cele care în aparență sunt trimise de banca sau de alte instituții financiare;
  • Nu accesa link-uri către site-uri necunoscute și nesecurizate (de tip http) din mesajele e-mail de tip promovare. Verifică site-ul să fie securizat (conexiune sigură tip https);
  • Nu actualiza date personale (CNP, adresă domiciliu, număr de telefon sau adresa e-mail etc) și nu transmite numere de carduri, coduri PIN, coduri CVV, parole, coduri de activare, etc. pe site-uri sau aplicații mobile necunoscute ;
  • Verifică și filtrează informația cu care intri în contact pe rețelele de socializare. De cele mai multe ori conturile false sunt folosite ca instrumente în încercarea de fraudă;
  • Informează-te din surse oficiale, astfel vei evita să primeșți informații eronate din partea unor persoane neavizate;
  • Verifică înainte să cumperi ceva online sau să faci o donație. Caută recenzii despre organizație, site și produs;
  • Nu da curs apelurilor telefonice care par a fi din partea unor centre medicale prin care te informează că o rudă/cunoștință este infectată cu virusul COVID–19 și ți se solicită bani pentru tratament;
  • Atenție la ofertele extrem de atractive la produsele de interes pentru această perioada (măști chirurgicale, dezinfectant, echipamente medicale etc.).
  • Asigură-te constant că sistemul de operare al computerului sau telefonului mobil este actualizat;
  • Instalează-ți ultima versiune de browser de Internet și aplicație bancară;
  • Instalează-ți o soluție AntiVirus și asigură-te frecvent că aceasta este actualizată;
  • Protejează-ți datele prin folosirea unor parole complexe (atât pe telefon cât și pe computer și în aplicații); si Nu folosi aceeași parolă pentru toate aplicațiile sau conturile de pe rețelele de socializare;
  • Folosește „Logoff” de fiecare dată când închizi aplicațiile online, în special cele bancare;
  • Verifică dacă pagina web pe care navighezi este sigură (folosește „https://” - poți vedea acest lucru în bara de adrese a browser-ului) și mai ales NU folosi opțiunea „ține minte parola/remember my password”;

Pentru a asigura protecția informațiilor și siguranța tranzacțiilor electronice, oferim gratuit clienților noștri aplicația: IBM Trusteer Rapport care, instalată pe computer, asigură protecția împotriva programelor și acțiunilor rău intenționate ale infractorilor cibernetici.

Mai multe informații despre securitatea informațiilor, confidențialitatea datelor și a tranzacțiilor, găsești aici.

 

 

Situația Agențiilor BRD

La fel ca mulți dintre voi, și unii dintre colegii noștri sunt alături de copiii lor în această perioadă în care cursurile școlilor sunt întrerupte. Din acest motiv, unele dintre agențiile noastre sunt închise temporar, iar altele au program modificat. Vă cerem scuze pentru eventualul disconfort și vă mulțumim pentru înțelegere.

Dorim să oferim cele mai bune condiții în agențiile noastre, atât pentru clienți, cât și pentru angajați. De aceea, pot exista întreruperi de program datorate dezinfecțiilor ocazionale. Întreruperea programului se va anunța cu cel puțin o zi în avans, prin intermediul unui afiș postat în unitate.

Agențiile noastre vor fi inchise în intervalul 13:00 - 13:30 pentru pauză, iar pe cele cu program modificat le regasiți mai jos:

Agenții BRD Închise
Județ Agenție Dată închidere Agenție Transfer Dată deschidere
Bucuresti ASE 12.03.2020 Dacia  
Bucuresti Amiro 23.03.2020 Obregia  
Bucuresti Politehnica 25.03.2020 Batistei  
Bucuresti Giulesti 29.05.2020 Feroviarilor  
Bucuresti UTCB 07.08.2020   21.08.2020
Constanta Sat Vacanta 06.04.2020 Tomis Nord  
Cluj Horea 18.03.2020 Napoca  
Iasi Vasile Alecsandri 18.03.2020 Sucursala Iasi  
Timis Bogdanestilor 06.04.2020 Gheorghe Lazar  

 

Agenții BRD cu program modificat
Județ Agenție Program L-V
Pauza
13:00-13:30
Program S-D
Arges Auchan Pitesti 10:30 - 20:30  10:30 - 17:30
Bacau Onesti 09:00 - 16:45 -
Botosani Dorohoi

09:00 - 15:30
fără pauză

-
Botosani George Enescu 09:00 - 15:30 -
Botosani Armonia 09:00 - 15:30 -
Braila Braila

09:00 - 17:00

fara pauza

-
Braila Centru Civic 09:00 - 16:45 -
Bucuresti Giulesti 08:00 - 15:45 -
Bucuresti Colentina 08:15 - 15:45 -
Bucuresti Delfin 08:15 - 16:00 -
Bucuresti Dorobanti 08:15 - 16:00 -
Bucuresti Triumf

08:15 - 15:45

-
Bucuresti Tei 08:15 - 16:00 -
Bucuresti Bucur Obor 08:15 - 16:00 -
Bucuresti Lipscani 11:30 - 19:15 -
Bucuresti Nicolae Titulescu Bucuresti 08:00 - 15:45 -
Bucuresti Baicului 08:00 - 16:00 -
Bucuresti Cora Lujerului 12:00 - 20:00
fara pauza
12:00 - 20:00
fara pauza
Bucuresti Auchan Titan 10:00 - 20:00
fara pauza
10:00 - 20:00 (S)
10:30 - 17:00 (D)
Bucuresti Plaza Romania 10:00 - 21:30
fara pauza
10:00-20:00 (S)
10:00-19:00 (D)
fara pauza
Bucuresti Vatra Luminoasa 08:00 - 16:00 -
Bucuresti Universitatea Tehnica
de Constructii
08:00 - 15:45 -
Bucuresti Floreasca 08:15 - 15:45 -
Buzau Buzau

09:00 - 17:00 

fara pauza

-
Constanta Lapusneanu 09:00 - 16:45  -
Dolj Mihai Viteazu 09:00 - 16:45 -
Focsani Focsani

09:00 - 17:00 

fara pauza

-
Galati Tecuci 09:00 - 16:45 -
Gorj Jiului 09:00 - 16:45 Inchis
Iasi Carrefour Felicia 10:15 - 18:00 Inchis
Iasi Carrefour Era Park 09:30 - 18:30
fara pauza
10:00 - 17:00
fara pauza
Ilfov Voluntari 08:00 - 15:45 -
Ilfov Henri Coanda 09:15 - 17:00 Inchis
Ilfov Pipera Tunari 08:00 - 15:45 -
Ilfov Doraly 08:00 - 15:45 -
Ilfov Carrefour Militari 10:00 - 21:00
fara pauza
10:00-20:00
fara pauza
Suceava Kaufland Suceava 08:00 - 19:45 08:00 - 17:45
Pitesti Vivo Pitesti 10:00 - 21:00
fara pauza
10:00 - 21:00
fara pauza
Ploiesti Carrefour Ploiesti 10:00 - 22:00
fara pauza
10:00 - 22:00
fara pauza
Timis Jimbolia 10:00 - 16:00 -
Timis Sudului 08:00 - 15:45 -
Tulcea Tulcea

09:00 - 17:00 

fara pauza

-

 

Sfaturi utile

Știm că în această perioadă te confrunți cu o avalanșă de informații privind evoluția Covid-19 (Coronavirus), așa că venim în sprijinul tău cu câteva sfaturi utile.

În primul rând, îți recomandăm să utilizezi mijloacele alternative disponibile atât pentru realizarea operațiunilor financiar-bancare, cât și pentru a contacta un reprezentant al băncii, astfel:

- utilizează serviciile digitale (MyBRD Mobile și MyBRD Net) pentru realizarea operațiunilor tale curente: plata ratelor la credite, plăți facturi, transferuri, consultare sold, accesarea extrasului de cont etc.;

- evită utilizarea numerarului și plătește cu cardul atât în magazinele fizice, cât și pentru cumpărăturile online. În cazul în care este necesar totuși să utilizezi numerar, asigură-te că îți dezinfectezi corespunzător mâinile ulterior;

Cum poți lua legătura cu noi?

- îți recomandăm să apelezi cu prioritate serviciul de Relații Clienți în situațiile în care dorești să obții anumite informații, la următoarele numere de telefon : +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea), TELVERDE 0800 803 803 (gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România), *BANCA *22622 (tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil).

Programul este:

L-V 8:00 – 21:00

S-D 8:00 – 20:00

- ne poți scrie la mybrdcontact@brd.ro;

- sau poți lua direct legatura cu managerul tău de clientelă.

 

În cazul în care chiar ai nevoie să vii într-o agenție BRD, asigură-te că păstrezi o distanţă de cel puţin 1,5 metri faţă de cei din jurul tău, fie că sunt clienţi sau personal al băncii.